Jazyky:



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla molestie, turpis vel gravida convallis, ante nunc adipiscing justo, eget scelerisque purus purus aliquam purus. Nam a felis in velit porta posuere. Donec pulvinar nunc et gravida auctor. Duis non eros leo. Integer neque dolor, sollicitudin in mollis et, suscipit in leo.

Komu je program určen:

Pro pracovníky obchodního oddělení a obchodní zástupce, kteří jsou v přímem kontaktu s klienty a v praxi realizují obchodní jednání, jejichž nedílnou součástí je i vyjednávaní o ceně.

Co získáte pro praxi:

  • Dozvíte se více o sobě a svých obchodních dovednostech a jak je zlepšit
  • Naučíte se lépe komunikovat s klientem a chápat jeho potřeby
  • Naučíte se používat obecný model vyjednávání v problematice vyjednávání o ceně a dle typu situace a klienta
  • Naučíte se jak správně prezentovat svou pozici a vhodně argumentovat. Naučíte se překonávat námitky klienta a jak dospět k dohodě o ceně

Obsah programu:

  • Osobnost klienta a přizpůsobení vyjednávače
  • Komunikace s klientem, verbální, neverbální, včetně aktivního naslouchání
  • Obecný model vyjednávání a jeho aplikace ve vyjednávání o ceně
  • Zvládání konfliktů, základy asertivity a obchodní psychologie
  • Fáze obchodního rozhovoru a jeho kritická místa:
    1. příprava
    2. informace o vstupní situaci
    3. práce s informacemi
    4. prezentace a ověření výchozích pozic
    5. zásady správné argumentace
    6. vlastní návrh
    7. překonávaní námitek
    8. geneze konfliktu a jeho zvládaní
    9. dohoda a ukončení vyjednávaní
  • Orientace na dlouhodobý vztah
  • Vlastní hodnocení jednání, záznam a vyhodnocení příležitostí ke zlepšení
    1. interaktivní trénink – learning by doing
    2. modelové situace vycházející z:
    3. hraní rolí
    4. zpětná vazba ze strany skupiny i lektora
    5. analýza videozáznamů získaného z modelových situací
    6. moderovaná diskuse

Lektoři:

tým lektorů hm partners

Rozsah:

2 dny


 
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial