Jazyky:



 Nerozumějí techničtí pracovníci řeči ekonomů a finančníků?

Jsme připraveni Vám nabídnout několik typů seminářů, aby porozumění mezi techniky a ekonomy se mohl stát běžnou normou ve Vaší společnosti:

  • Finance pro nefinanční manažery
  • Kalkulace jako základ nákladového řízení firmy
  • Finanční HMP návrh

Víte kolik ve skutečnosti stojí prováděné výkony – řídíme naše ceny nebo ceny řídí nás?

Kvalitní kalkulační systémy, volba optimálních kalkulačních metod, lokací společných nákladů je primárním základem, abychom měly cenu našich výkonů pod kontrolou – jsme schopni Vám v tom pomoci zkušenostmi z tuzemských i zahraničních firem

Známe své postavení a trhu a příčinné souvislosti? Jsme schopni odpovědět na několik jednoduchých otázek nebo pouze intuitivně odpověď tušíme ?

  • Kolik máme stálých a potencionálních odběratelů?
  • V kterých oblastech sídlí, resp. žijí?
  • V čem spočívá jejich konkrétní potřeba a z čeho se dá odvodit?
  • Jakými výrobky je v současné době potřeba kryta?
  • Kde zákazník tyto výrobky kupuje (odbytové cesty)?
  • Jak se liší odběratelé podle produktů?
  • Mohou snadno přejít ke konkurenci?
  • Jaký je časový úsek mezi příjmem poptávky resp. objednávky a zpracováním nabídky resp. uzavřením smlouvy? jak vypadá reklama v podniku?
  • Jak se snažíme skrze reklamu odlišit od konkurence?
  • Co v ní zdůrazňujeme?
  • Kolik prostředků uvažujeme vynakládat na reklamu u nového produktu, kolik vynakládáme nyní?
  • Jaké dodací a platební podmínky nabízíme zákazníkům – forma platby, lhůta splatnosti, zálohy?
  • Podle jakých kritérií se zákazník obvykle rozhoduje o koupi (cena, dodací lhůta, užitné vlastnosti, úspory, návratnost,atd.)?
  • Ví při koupi, za jak dlouho se mu investice vrátí?
  • Které faktory (jako úspory, technické a aplikační vlastnosti nebo státní podpory) ovlivňují, resp. budou ovlivňovat poptávku v současné době a v budoucnosti?

 
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial