Jazyky:



Komu je program určen:

Všem, kteří komunikují po telefonu s klienty

Co získáte pro praxi:

  •  Dozvíte se potřebné teoretické znalosti k profesionální telefonické komunikaci
  •  Poznáte principy efektivní telefonické komunikace
  •  Zjistíte silné a slabé stránky telefonické komunikace a jak s nimi pracovat
  •  Naučíte se strukturu komunikace a jak ji využít v praxi
  •  Dozvíte se, jak pracovat s výběrem slov, jakých slov se vyvarovat
  •  Poznáte, kde je rozdíl mezi telefonickou komunikaci a komunikaci v přímém kontaktu
  •  Proč a jak pracovat s etikou obchodního telefonátu
  •  Uvědomíte si důležitost neverbální a paraverbální komunikace při telefonování
  •  Nastavíte si individuální postupy pro zlepšení vaší telefonické komunikace

Obsah programu:

  •  Zásady efektivní komunikace
  •  Fáze komunikačního procesu
  •  Bariéry v komunikaci
  •  Verbální, neverbální a paraverbální složky při telefonickém rozhovoru
  •  Specifika v telefonické komunikaci
  •  Chyby v telefonické komunikaci, čeho se vyvarovat
  •  Aktivní naslouchání
  •  Technika kladení otázek
  •  Feedback
  •  Pozitivně a negativně laděná slova
  •  Zvládání námitek, nepříjemných situací
  •  Individuální plán rozvoje – jak se dále zdokonalovat

Lektor:

Ing. Taťána Bujnochová a tým lektorů hm partners

Rozsah:

1 den

 


 
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial